Můj profil Vytvořit profil

Vyberte lokalitu

0volných míst

Typické pozice

V Raiffeisenbank najdete celou řadu obchodních pozic. Každý obchodník má k dispozici dobré produkty a služby, které může klientovi nabídnout.

  • Bankéř provozu se primárně stará o provoz na pobočce a je zodpovědný za pokladnu, nicméně i on může klientům doporučovat služby a produkty.
  • Bankéř obchodu má na starosti klienty banky, kterým nabízí naše služby a produkty.
  • Osobní poradce má na starost stálé portfolio fyzických osob, pro něž dělá mj. finanční plány.
  • Podnikatelský poradce se stará o podnikatele a malé firmy do obratu 50 mil.
  • Firemní poradce spolupracuje s firmami a korporacemi s obratem nad 50 mil.
  • Obchodník v Large Corporate se stará o korporace s obratem nad 1,5 miliardy.
  • Privátní bankéř má pak na starosti bonitní klientelu.

Kariérní růst

Každý, kdo má zájem a potřebné schopnosti, může v Raiffeisenbank růst. Můžete se stát manažerem, manažerem manažerů nebo na stejné úrovni změnit pozici a agendu. Růst tedy lze horizontálně i vertikálně.

  • Jiří Hlavatý, Osobní poradce z Ústí nad Labem

    Přišel jsem do banky bez zkušeností ze světa financí, ale hned jsem začal s investicemi. Vysloužil jsem si přezdívku „Pan Pravidelka“, protože mě pravidelné investice provázejí každý den a já jsem si vytvořil takovou „alchymistickou laboratoř“, ze které už vzešlo několik desítek investičních portfolií, a ta nyní začínají ukazovat svou sílu a nadčasovost řešení pro klienty. A jaký je můj recept na úspěch? Mít vlastní pracovní cíle a plnit si je! To mi zatím vždy fungovalo!

    Celý příběh

    Jiří Hlavatý, Osobní poradce z Ústí nad Labem

    Do Raiffeisenbank jsem před pěti lety nastoupil na pozici Osobního poradce a na ní pracuji i nyní. Prošel jsem si však zajímavou etapu svého profesního života.

    Přišel jsem do banky bez předchozích zkušeností ze světa financí, ale začal jsem mít hned od začátku v oblibě investování peněz. Asi právem jsem si vysloužil přezdívku „Pan Pravidelka“. Je to z toho důvodu, že mě pravidelné investice do podílových fondů v práci provázejí prakticky každý den a já jsem si v rámci své praxe vytvořil takovou „alchymistickou laboratoř“, ze které už vzešlo několik desítek investičních portfolií, a ta nyní začínají ukazovat svou sílu a nadčasovost řešení pro klienty.

    Na práci osobního poradce je asi nejzajímavější to, že každého klienta vnímám jako individualitu, která si může odnést řešení na míru. Práce je to tedy poměrně kreativní a důležité je, aby s klientem vznikl vztah, na kterém je možno dlouhodobě pracovat a rozvíjet ho.

    Za svůj největší úspěch a to, co mě nejvíce obohatilo, považuji projekt Challenger, tedy rozvojový program pro „talenty“ banky. Tento program byl a je pro mě o možnostech nahlédnout do dění v bance nad rámec své pozice a mít možnost si některé zajímavé činnosti vyzkoušet v praxi sám na sobě (třeba si na pár dnů v rámci interní rotace vyzkoušet vedení pobočky nebo být u výběrového řízení v roli hodnotitele). Zároveň dnes pracuji na pozici Osobní poradce Partner a pomáhám se zaškolováním nováčků v rámci nabytí příslušných znalostí pro výkon pozice (zajímavé je hlavně to srovnání, jak to vypadalo, když jsem na pozici začínal a jaký posun se dodnes odehrál).

    Práce v Raiffeisenbank mě baví, protože je zajímavá a mám dostatečnou podporu od nadřízených i blízkých spolupracovníků. Zkrátka fungujeme jako tým.

    A jaký je můj recept na úspěch? Mít vlastní pracovní cíle a plnit si je! To mi zatím vždy fungovalo!

    A co očekávám do budoucna? Mám v současné době 3 přání: Podívat se někdy na centrálu do Vídně, propracovat se do pozice OSPO Senior a v budoucnu se stát BM jedné z poboček Raiffeisenbank.

    Co se mně nejvíce na Raiffeisenbank líbí? Je to banka, která sice nepatří mezi ty největší na českém trhu, ale má ambice se tam propracovat. A to je velká výzva…

  • Hana Hanáková, Osobní poradkyně z Brna

    Do RB jsem nastoupila na apríla v roce 2011 na pozici bankéř provozu, po půl roce jsem se dostala na pozici bankéře obchodu a po dvou letech jsem dostala příležitost jako podnikatelský poradce. Dnes jsem také zástupkyní ředitele. Mám zdravou sebedůvěru a chuť dále růst. Na RB se mi líbí to, že pokud je příležitost kariérního postupu, tak je přednostně osloven zaměstnanec.

    Celý příběh

    Hana Hanáková, Osobní poradkyně z Brna

    Do RB jsem nastoupila na pozici bankéř provozu, kde mojí hlavní činností byla práce s hotovostí a zpracování základního servisu pro klienty. Během doby působení na této pozici jsem se naučila poznat lépe nejen proces a produkty banky, ale tato zkušenost mě hlavně posunula dál i v oblastech přímé komunikace s lidmi, mojí zodpovědnosti , vystupování a podpořila ,“zdravou,, sebedůvěru chtít dále růst.

    Což se podařilo, protože po půl roce působení na pozici bankéře provozu, mě bylo umožněno přestoupit na pozici bankéře obchodu. Takže další nová výborná zkušenost, která mě rozvíjela v aktivním prodeji, detailní znalosti produktů a práci s rozsáhlým portfoliem klientů. Zde jsem začala i aktivně pracovat s firemní klientelou, která mě zaujala natolik, že jsem se jí přednostně chtěla věnovat jako bankéř specializovaný na segment micro.

    Na této pozici jsem působila necelý rok, když přišla nabídka stát se podnikatelským poradcem, to byla pro mě veliká příležitost, které jsem využila, protože mě umožnila věnovat se na 100% firemním klientům a získat svoje portfolio klientů.

    Na této pozici aktuálně působím přes 3,5 roku a v současné době jsem i zástupce ředitele pobočky, to mě umožňuje další rozvoj, a to i v “managerské,, oblasti, kde se například zúčastňuji výběrových řízení nových zaměstnanců.

    Na RB se mě nejvíce líbí to, že pokud je příležitost kariérního postupu, tak je osloven stávající zaměstnanec.

    To se v praxi ukázalo nejen u mě, ale i u kolegů v rámci naší i jiných poboček.

    Věřím, že proto je pro mě RB nejvhodnější volbou zaměstnavatele.

  • Jan Bureš, Junior Account Manager, Account Manager, Relationship Manager, Senior Relationship Manager

    Po studiích jsem nevěděl, co chci přesně dělat. Důležitým faktorem proč jsem se rozhodl pro Raiffku byly velmi zajímavé a motivující přijímací pohovory. Budoucí kolegové mi ukázali, jaká bude moje náplň práce, co je ode mě očekáváno a to mě nakonec přesvědčilo o tom, že Raiffka je ta správná volba. Má zajímavé možnosti osobního rozvoje pracoval jsem i 6 týdnů v Londýně u našich kolegů zodpovědných za spolupráci s firmami z Velké Británie. Zásadní pro dobrou pracovní atmosféru je výborný kolektiv, přátelští a inspirativní kolegové. Vše je v našem týmu LC 3 splněno.

    Celý příběh

    Jan Bureš, Junior Account Manager, Account Manager, Relationship Manager, Senior Relationship Manager

    Raiffeisenbank jsem si vybral zcela náhodně. Pomalu jsem dokončoval studium na univerzitě v Německu a rozhodoval se, kde začnu pracovat. Chtěl jsem se po letech strávených v zahraničí zase vrátit do České republiky. Proto jsem poslal životopis do Kooperativy, v jejíž mateřské společnosti jsem ve Vídni dělal trainee program a také do Raiffeisenbank a dvou poradenských společností. Po studiích jsem nevěděl, co chci přesně dělat. Důležitým faktorem proč jsem se rozhodl pro Raiffku, byly velmi zajímavé a motivující přijímací pohovory. Budoucí kolegové mi ukázali, jaká bude moje náplň práce, co je ode mě očekáváno a to mě nakonec přesvědčilo o tom, že Raiffka je ta správná volba.

    V RB jsem začal pracovat v oddělení Large Corporates na pozici juniora. Mým úkolem bylo podporovat služebně starší a zkušenější kolegyni při péči o většinou německy mluvící klienty. Postupem času jsem přebíral sám zodpovědnost za některé z nich. V současné době pracuji na pozici Senior Relationship Manager a jsem zodpovědný za jedno z největších portfolií firemních klientů v Raiffeisenbank včetně velkých nadnárodních společností. Velmi úzce spolupracuji se dvěma kolegyněmi, které před dvěma lety úspěšně prošly trainee programem a okamžitě se zapojily do práce v LC.

    Raiffka má zajímavé možnosti osobního rozvoje. Kromě velkého množství kurzů je možnost také absolvovat zahraniční stáže. Kromě mateřské společnosti ve Vídni jsem pracoval i 6 týdnů v Londýně u našich kolegů zodpovědných za spolupráci s firmami z Velké Británie.

    Zásadní pro dobrou pracovní atmosféru je výborný kolektiv, přátelští a inspirativní kolegové. Vše je v našem týmu LC 3 splněno￿

Nevybrali jste?

Zkuste jinou kategorii:

Nebo nám pošlete váš životopis.

Vložit životopis