Můj profil Vytvořit profil

Vyberte lokalitu

0volných míst

Typické pozice

V Raiffeisenbank najdou uplatnění studenti i čerství absolventi. Pro studenty máme brigádnické příležitosti ve všech částech banky. Hledejte pozici ve svém oboru, vytváříte tak pro sebe příležitost přejít do hlavního pracovního poměru a „vyzkoušet si“ určitý obor. Najdete u nás také startovní pozice, a to zejména v obchodní části banky, konkrétně na pozicích Bankéř provozu a Bankéř obchodu. Nebojte se přihlásit! I kdyby to nakonec nedopadlo, jakákoliv pracovní zkušenost z Raiffeisenbank bude velmi zajímavou položkou ve vašem CV.

 

Nechte si poradit

Každý první čtvrtek v měsíci je vám u nás k dispozici specialista na nábor a kariéru. Můžete se objednat na osobní schůzku a nechat si poradit, jak se připravit na výběrové řízení a kam nasměrovat svou kariéru. Objednat se můžete na adrese jobporadna@rb.cz.

Kariérní růst

Raiffeisenbak je místo, kde můžete vystřídat mnoho zaměstnání a přitom pracovat stále pro jednoho zaměstnavatele. Platí to zejména pro absolventy a studenty. Pokud máte chuť a předpoklady a navíc budou otevřené vhodné pozice, pak nic nebrání tomu, abyste se profesně a kariérně posouvali.

  • Ondřej Horký, bývalý brigádník, dnes Analytik operačních rizik

    Začátkem mojí expedice po RB byla brigáda v oddělení Operations Support. Mé nasazení (světlo scaneru bylo často vidět i po půlnoci) mi vyneslo příležitost práce v Risku a do banky jsem vplul naplno. Naše banka má úžasnou domácí atmosféru. V Raifce pracují úžasní lidé, kteří mě nepřestávají svým vstřícným přístupem a trpělivostí udivovat. Proto pokud volím svoje Nej na Raifce, dávám palec nahoru jejím zaměstnancům.

    Celý příběh

    Ondřej Horký, bývalý brigádník, dnes Analytik operačních rizik

    Raiffeisenbank pro mě vždy byla známkou vyšší kvality na českém trhu. Zajímavé je, že jí zůstává i po mém nástupu do banky. Profesionální jednání navenek a domácí atmosféra uvnitř mě příjemně překvapily a zároveň potěšily.

    Začátkem expedice po RB byla brigáda v oddělení Operations Support. Zaváděli nový systém a bylo potřeba do něj ručně nacpat spousty dat a smluv. Prioritní byla kvalita a čas. Proto jste náš tým „kopírovačů“ mohli potkat i o víkendech a světlo scaneru bylo často vidět i po půlnoci.  Nasazení pro úkol si všimlo i HR a službu v bance mi prodloužilo. Tak jsem plynule přešel do oddělení Operational Risk. Jako brigádník jsem měl na starost datový „úklid“. Čištění datových chyb mě seznámilo s procesy v bance a najednou jsem banku začal chápat v širších souvislostech. Operační riziko mě oslovilo a naštěstí pro mě, kolegům se zalíbil můj přístup, a během krátké doby mi nabídli místo. Konečně jsem vplul do banky naplno.

    Naše banka má úžasnou domácí atmosféru. Ve výtahu běžně potkáte členy top managementu, se kterými se můžete poradit o záludných pracovních záležitostech. Ale probrat můžete i plány na víkend nebo tipy lyžování. Zbytečné klacky pod nohy se tu nehází ani klientům, ani zaměstnancům. „Banka inspirovaná klienty“ je plně v souladu s bankovní kulturou.

    V týmu hledáme a zalepujeme díry, kvůli kterým banka přichází o peníze. Nejčastěji vznikají lidskou chybou, selháním nějakého IT systému/procesu nebo nenadálou událostí. Má role je péče o řádné nahlášení, prošetření události. Spolu s manažery daného procesu vymýšlíme opatření, které zamezí budoucímu opakování. Často se tak poučím z chyb druhých, vždy z našich. Aktuálně měníme vnímání operačních rizik v bance dle požadavků matky – RBI.

    V Raifce pracují úžasní lidé, kteří mě nepřestávají svým vstřícným přístupem a trpělivostí udivovat. Proto pokud volím svoje Nej na Raifce, dávám palec nahoru jejím zaměstnancům.

  • Tomáš Hrbáček, Trainee, Acount Manager Junior v Large Corporate

    Ahoj studenti, přemýšlíte, že byste šli pracovat do Raifky? Před pár lety jsem zabrousil na tyto stránky… a říkal si: „Chci jít do banky? A chci do rakouské banky?“ :) Nakonec jsem se dostal do Trainee programu a pak na pozici Account Manager Junior. Zaměstnanci RB jsou její NEJvětší výhodou. Vždy jsem u kolegů oceňoval jejich zkušenosti, smysl vymyslet pro klienta to nejlepší řešení, ale také jejich lidskost a dobrou povahu. Tak pokud jste se při prohlížení stránek rozhodli, že chcete zkusit Raifku, neváhejte a pošlete CVčko holkám z HR ;)

    Celý příběh

    Tomáš Hrbáček, Trainee, Acount Manager Junior v Large Corporate

    Ahoj studenti,

    přemýšlíte, že byste šli pracovat do Raiffky? Před pár lety jsem byl v podobné pozici a taky zabrousil na tyto stránky… a říkal si: „Chci jít do banky? A chci do rakouské banky?“

    Možná vám tedy pomůže krátké povídání o tom, jak jsem se rozhodoval já a co od té doby v Raiffce dělám a co od ní třeba můžete čekat vy 😉

    Studoval jsem finance na VŠE a během studia jsem navštěvoval různé pracovní veletrhy, workshopy bank, konzultantských a auditorských firem, přednášky – sami víte, že na vysokých školách je těchto možností opravdu dost. Přemýšlel jsem, jestli chci do velké čtyřky nebo do firemních financí. Během studia jsem rok pracoval u konzultantů a pak jsem chtěl zkusit i něco jiného.

    Shodou náhod mi tehdy ze školy přišla nabídka na Corporate Banking Trainee Program do Raiffeisenbank. Raiffku jsem v té době moc z workshopů a veletrhů neznal a věděl jen to, že je to rakouská banka a že před pár lety koupila inovativní eBanku. Nicméně po pár minutách brouzdání na internetu a wikipedii při psaní motiváku mi přišla filozofie zakladatele Fridricha Wilhelma Raiffeisena poměrně zajímavá a řekl jsem si, že to zkusím. Do firemních financí jsem chtěl tak i tak a příležitost začít na straně banky mi přišla velmi inspirativní.

    Po úspěšném „předkole“ ze CVček a motiváků přišlo na řadu ACčko. Trvalo celý den a bylo fakt náročné. Doporučuji si před tím pořádně odpočinout, protože ty nejtěžší úkoly si pořadatelé nechávají až na konec dne – v tu dobu je vás na ACčku už jenom pár a rozhoduje se o tom nejlepším. Nicméně je to taky super možnost poznat představitele banky, zeptat se jich na jejich práci a sami se ujistit, že s nimi chcete pracovat. Mohu potvrdit, že už na ACčku jsem potkal velmi zajímavé lidi, se kterými spolupracuji celou dobu a od kterých se mám pořád co učit.

    Během prvního roku v Raiffce jsem absolvoval Trainee Program v oddělení Large Corporates. Za tu dobu jsem poznal, jak to chodí nejen na tomto oddělení, ale také v jiných týmech, se kterými Large Corporates spolupracují. To se mi pak hodilo, jakmile jsem po Trainee Programu začal pracovat jako Account Manager Junior.

    Od té doby uplynuly dva roky a já jsem po tu dobu byl v jednom z týmů oddělení Large Corporates. Náplní mé práce je obecně především veškerý servis našim klientům – velkým firmám. Z těch jednodušších jsou to otvírky účtů, dohledávání plateb, příprava úvěrových nabídek až po složitější diskuze nad většími úvěry, syndikovanými transakcemi a různým akvizičním financováním. Nedílnou součástí je také akvizice nových firem v rámci tohoto segmentu.

    Často se setkávám s mými spolužáky z vysoké školy a bavíme se o různých pracovních možnostech, kdo kde skončil, kam se posunul apod. Spousta z nich během několik málo let práci změnila a přesunuli se do jiné firmy nebo dokonce i do jiného oboru. Samozřejmě, že jsem také uvažoval o tom, zda-li mám být dál v Raiffce nebo jít někam jinam. Nicméně jedna věc mě tu vždycky velmi držela a té jsem si vážil – jsou to lidé v bance. Myslím, že právě zaměstnanci RB jsou její NEJvětší výhodou. Vždy jsem u kolegů oceňoval jejich zkušenosti, smysl vymyslet pro klienta to nejlepší řešení, ale také jejich lidskost a dobrou povahu. Samozřejmě nikdo není dokonalý a výjimky potvrzují pravidlo, ale i tak se v bance cítím dobře :)

    Tak pokud jste se při čtení rozhodli, že chcete zkusit Raiffku, neváhejte a pošlete CVčko holkám z HR 😉

    Tom

  • Hana Pánková, Trainee, Osobní poradce, Teamleader, Ředitelka pobočky

    V roce 2010 jsem nastoupila na pozici Osobního poradce v rámci Trainnee programu. Po necelých třech letech jsem se stala Teamleaderem na pobočce. O rok později přišla nabídka na pozici BM na jiné pobočce. Mám tu tým fajn lidí a práce mě baví ještě víc než dřívější pozice. Člověk musí stále zůstat nohama na zemi a v obraze, proto se snažím nevypadnout z obchodního procesu, nehrát si na ředitelku zalezlou v kanceláři, ale být svým lidem po ruce pokud cokoli potřebují. Banka mi jako studentovi dala příležitost, dala mi vzdělání a podporu v oboru. Líbí se mi, že je zde možný kariérní posun, práce není jednoduchá a není pro každého, chce to být vytrvalý, svědomitý a nebát se nových příležitostí.

    Celý příběh

    Hana Pánková, Trainee, Osobní poradce, Teamleader, Ředitelka pobočky

    S Raiffeisenbank jsem se seznámila v roce 2010 při mém studiu Vysoké školy v Pardubicích. Jakmile skončil semestr, nastoupila jsem na letní brigádu do brněnské cestovní agentury, kde jsem trávila období letních prázdnin. Vzhledem k tomu, že jsem si musela školu o rok prodloužit kvůli chybějící zkoušce, zvažovala jsem, že si začnu hledat práci na plný úvazek. Samozřejmě jsem byla domluvena, že zůstanu v cestovní agentuře, kde jsem doposud působila. Práce v cestovní agentuře byla zajímavá, ale stále to byla komunikace po telefonu, což

    nebyla ta představa práce, kterou jsem chtěla do budoucna dělat. Chyběl mi osobní kontakt s lidmi.

    Při vysoké škole jsem se mimo dalších brigád stala i členkou neziskové organizace AIESEC,.

    AIESEC spolupracoval i s velkými českými firmami a posílal nabídky na výběrové řízení pro studenty.

    Jeden takový email dorazil i z Raiffeisenbank, ale s klidným srdcem jsem ho smazala, protože jsem neměla vzdělání odpovídající práci v bance, ani mě nikdy nenapadlo, že bych v bance mohla pracovat.

    Nicméně jsem se zmínila příteli, který mi již delší dobu vykládal o výhodách práce v bance, protože sám v jedné pracoval. Nakonec jsem tedy smazaný email opět vytáhla z koše a říkala si, že mi to nic neudělá, pokud se na workshop pořádaný bankou půjdu podívat. Aspoň se dozvím něco nového.

    V práci se mi podařilo prohodit si směny a mohla jsem tedy vesele vyrazit na workshop. Na WS bylo asi 15 lidí, studentů různých oborů, znalostí a dovedností. Byli tam s námi 3 ředitelé a lidé z HR. Po informacích o bance, vzdělávání, motivačním systému jsme se dostali k nácviku Assessment centra, které nám mělo pomoci připravit se na výběrová řízení tohoto typu. V podstatě jsme se zúčastnili běžného výběrového řízení.

    Téměř před koncem setkání nám bylo paní z HR vysvětleno, že banka zavádí nový program Trainee a chce do svých řad přijmout i pár studentů. Výsledkem workshopu tedy má být, že se několika z nás ozvou s pozvánkou na další kolo výběrového řízení. Do týdne se mi kolegyně ozvala, pozvala mě na další koho výběrového řízení a zadala mi úkol, který jsem si měla připravit. Na dalším kole jsem se potkala i s regionálním ředitelem a několika dalšími řediteli, kteří si vybírali, zda si někoho z nás vyberou do svého týmu.

    Mě si vybral ředitel z pobočky Brno Královo pole, kam jsem v listopadu 2010 nastoupila na pozici osobního poradce. Jednalo se o nejvyšší pozici na pobočce. Začátky byly těžší, přece jen vystudovaná politologie a nedokončený regionální rozvoj mi v současné práci vůbec nepomohli.

    Ze začátku jsem si říkala, zda to vůbec mohu zvládnout, když jsem se vrhla do úplně jiného oboru, ale kdo se bojí, nesmí do lesa. RB má velmi slušně propracovaný systém vzdělávání, jakmile jsem nastoupila na pobočku, hned jsem si s mým ředitelem nastavila systém vzdělávání a školení a navíc mi dal garanta, na kterého jsem se mohla obracet, pokud jsem něco nevěděla.

    První tři měsíce jsem se na pobočce vyskytovala velmi zřídka, protože školení zabrala většinu času, nicméně člověk se tam seznámil s kolegy, zjistil, jak to chodí na jiných pobočkách a hlavně se dozvěděl důležité informace o fungování v bance, systémech a procesech.

    Po všech školeních jsem se cítila podstatně jistěji, i když v tomto oboru je stále mnoho nových věcí a člověk se pořád učí.

    Díky pozici Trainee jsem měla na adaptaci o 3 měsíce delší dobu, než standardní noví zaměstnanci. To bylo důležité, protože si člověk postupně osahal všechny pozice v bance, pár dní jsem seděla na pokladně, delší dobu jsem vykonávala práci bankéře obchodu a pak jsem se začala připravovat na pozici osobního poradce, prošla jsem si Akademií, což byl základ pro poradenskou pozici a finanční plánování.

    Práce mě bavila, měla jsem na starosti portfolio klientů, takže jsem nemusela slepě bloudit internetem a hledat kontakty komu zavolám. Samozřejmě se jednalo o nejlepší klienty banky, s kterými si člověk musí vybudovat vztah a přijít na to, jak s nimi komunikovat, protože byli zvyklí na určitý standard.

    Obchodní cíle se mi dařily plnit, s klientky jsme si vybudovali dobrý vztah a po necelých třech letech působení v bance se na naší pobočce začalo přemýšlet o zřízení pozice Teamleadra pro osobní a podnikatelské poradce.

    O pozici TL jsem vůbec nepřemýšlela, na pobočce jsem měla kolegu, který již tuto pozici zastával v konkurenční bance a přihlásil se i do interního výběrového řízení, které bylo vypsáno, a o toto místo měl zjevný zájem.

    Nadřízený mi při rozhovoru nad mým působením v bance a následným rozvojem naznačil, ať se výběrového řízení zkusím zúčastnit, mohl se do něj přihlásit kdokoli z celého regionu. Doma mi přítel také říkal, ať to vyzkouším, že nemám co ztratit. Nicméně já pořád zvažovala, jestli už je ten správný čas, jestli nepotřebuji ještě víc zkušeností na současné pozici. Nakonec jsem se výběrového řízení zúčastnila, od svých 15ti let jsem chodila na výběrové řízení na brigády, vždy mě to bavilo a někam posunulo, člověk aspoň dostane zpětnou vazbu a může na sobě dál pracovat.

    Výběrové řízení jsem vyhrála a pozice Teamleadra pro mě byl takový uragán, v práci jsem trávila víc času než doma, skloubit péči o klienty a zároveň se starat o podporu 4 kolegů bylo náročné. Nahlédla jsem okrajově do práce ředitele pobočky, ač to nebylo úplně jednoduché, bylo to něco nového.

    O rok později přišla nabídka na pozici BM na jiné pobočce. Byl to fofr, a protože takové nabídky se neodmítají, posunula jsem se na pobočku Brno Lidická jako ředitelka. Byla to velká výzva, zodpovědnost za vše na pobočce je v tuto chvíli na vás. Už nemáte nikoho za zády, už jste tam sami za sebe, ale nejrychleji se člověk vše naučí, když je hozen rovnou do vody. Na pobočce jsem nyní ředitelkou přes rok, jsem ráda, že jsem tu změnu udělala, mám tu tým fajn lidí a práce mě baví ještě víc než dřívější pozice. Stále mám své klienty, kteří jsou na mě zvyklí, člověk musí stále zůstat nohama na zemi a v obraze, proto se snažím nevypadnout z obchodního procesu, nehrát si na ředitelku zalezlou v kanceláři, ale být svým lidem po ruce pokud cokoli potřebují.

    Na bance se mi líbí, že mi jako studentovi dala příležitost, dala mi vzdělání a podporu v oboru, který nyní vykonávám a který pro mě byl neznámý. Líbí se mi, že je zde možný kariérní posun, práce není jednoduchá a není pro každého, chce to být vytrvalý, svědomitý a nebát se nových příležitost.

     

Nevybrali jste?

Zkuste jinou kategorii:

Nebo nám pošlete váš životopis.

Vložit životopis