TELEFONNÍ BANKÉŘ - Teplice

LOKALITA Masarykova třída 1846, 415 01  Teplice-Trnovany, Česká republika
ÚVAZEK Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
VZDĚLÁNÍ Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
JAZYK Čeština (výborná)

Chápeme, že peníze našich klientů nejsou zadarmo. Proto se o ně a jejich finance staráme s respektem.

Staňte se hlasem klientsky nejpřívětivější banky. U nás je to o vás.

Co u nás získáte?

  • Máte možnost výrazně ovlivnit výši svého výdělku - pevný měsíční fix je jistota (chápeme, že někdy prostě není den) a zbytek je na vás a vaší aktivitě. Po zaučení si většina kolegů vydělává kolem 28.000 Kč měsíčně a ti nejlepší si odnášejí více než 34.000 Kč. Během zácviku vám navíc garantujeme část variabilní složky mzdy - jako podporu, je nám jasné, že bankéřem se nestanete přes noc.
  • Zdarma vás zaškolíme a uhradíme vám certifikáty nezbytné k prodeji bankovních produktů ve všech finančních institucích.
  • Náš propracovaný benefitní systém z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat, nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou klasika, nezapomněli jsme. Při nástupu získáte 14.000 Kč a hned po prvním roce vám příspěvek automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší rozpočet máte.
  • Odpočíváme 25 dní roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno.
  • Spolupráce je formou zaměstnaneckého poměru a vždy 8. v měsíci máte své peníze na účtu.
  • Mrkněte na #zivotvraiffce nebo na náš profil na https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum – překvapíme vás domácí atmosférou a neformálními vztahy.
  • A umožníme vám vyrůst, protože upřednostňujeme posuny našich lidí. Zeptejte se svého supervizora.

Co bude vaším úkolem?

  • Nejprve se naučíte pracovat v našich systémech, seznámíte se s našimi produkty, osvojíte si komunikační dovednosti a budete poslouchat hovory zkušenějších kolegů, abyste věděl/a, jak na to. Velmi nám záleží na tom, abyste se u nás cítil/a dobře.
  • Jakmile se zorientujete, začnete klienty samostatně obsluhovat - budete řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví. Vaším úkolem bude porozumět potřebám klienta a hledat nová vhodná řešení – servis u nás nekončí zodpovězením dotazu, o své klienty se staráme a proaktivně jim poskytujeme komplexní péči. Při sjednání nového produktu dokončíte prodej po telefonu, případně domluvíte schůzku s pobočkovým bankéřem.

Zajímá vás cokoliv dalšího, co jste v inzerátu nenašli? Nebojte se a zavolejte mi na +420 603 808 507.

Pozice vás bude bavit, pokud:

  • Máte chuť na sobě pracovat. Důležitý je přístup, vše ostatní vás rádi naučíme.
  • Umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí.
  • Vyhovuje vám práce na denní směny vč. víkendů. Klienti volají od 07:00 do 22:00 a na směnách se spravedlivě střídáme.

Podmínkou je dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, bez kterého není možné absolvovat povinné zákonné certifikace.

Pokud vás pozice zaujala, napište nám. Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme.

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Kontakt

Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.

Jana Ullrychová
Jana Ullrychová
Raiffeisenbank a.s.
+420 603 808 507 jana.ullrychova@rb.cz zivotvraiffce LinkedIn

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!