Do týmu Customer Experience hledáme aktuálně posilu, která nám pomůže zlepšovat zákaznickou zkušenost napříč bankou. Pokud vnímáte CX jako správnou cestu, která pomáhá zlepšovat služby a produkty pro klienty a máte byznysové vnímání, pak hledáme právě vás.
U nás je to o vás. SAMOZŘEJMĚ.
Čeká mě na nové pozici zajímavá pracovní náplň? SAMOZŘEJMĚ.
- Aktivní práce s výzkumy a klientskou zpětnou vazbou a na jejím základě iniciace a prioritizace aktivit vedoucích ke zlepšování zákaznické zkušenosti.
- Práce se zákaznickými cestami a jejich zlepšováním.
- Podílení se na tvorbě externí komunikace tak, aby nám klienti rozuměli.
- Rozšiřování povědomí o přínosech skvělé zákaznické zkušenosti napříč bankou.
- Zodpovědnost za míru doporučování našich klientů a vytváření předpokladů k tomuto plnění.
- Spolupráce se zástupci segmentů Retail, Corporate, FWR a klíčových touch pointů jako např. pobočková síť, call center, risk, IT, stížnosti a reklamace atd.
Bude mě pozice bavit? Určitě. Stačí, když si na vše odpovíte SAMOZŘEJMĚ.
- Jste přesvědčeni, že posláním firem je zlepšovat život klientů a budovat s nimi dlouhodobý vztah, který pak přináší ovoce.
- Klienti pro vás nejsou jen čísla.
- Rozumíte tomu, co je pro klienty důležité a víte, co klient zažívá při používání produktů / služeb. Máte jasnou vizi, jak má vypadat zážitek klienta se službou nebo produktem v budoucnu.
- Víte, jak pracovat se zákaznickou zpětnou vazbou, zákaznickými cestami atd. – bez praxe se neobejdete.
- Přemýšlíte proklientsky a byznysově – povedete diskuse s kolegy z byznysu a je potřeba, abyste se orientovali v terminologii, KPIs apod.
- Máte skvělé komunikační dovednosti.
- Jste zvědaví a otevření a baví vás objevovat nové věci.
- Plynule zvládnete komunikovat s kolegy z Vídně v angličtině.
Získám v Rajfce super zkušenosti a zaměstnanecké výhody? SAMOZŘEJMĚ.
- Budete se podílet na iniciativě podporující proklientskou orientaci skupiny Raiffeisen.
- Vaše práce bude hodně samostatná, zodpovědná a s dostatkem prostoru pro vlastní inovace.
- Budete mít přístup ke klientským výzkumům.
- Okolo sebe najdete kolegy, se kterými je radost pracovat, a kteří vnímají reprezentaci klientských potřeb a přání dovnitř banky jako své poslání.
- Práce z části z domova a z části v příjemném a dostupném místě s krásným výhledem na Praze 4 – Pankrác.
- A benefity? Ano, ty také máme a ušité každému na míru – týden dovolené navíc, kafeterii, Multisportku, firemní školku, slevy u řady partnerských společností atd.
Kontakt
Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.
Přihlášení
* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.
Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!