Do týmu Customer Experience hledáme aktuálně posilu, která nám má pomoci měnit vnímání důležitosti skvělé zákaznické zkušenosti napříč bankou. Pokud věříte tomu, že je CEX správná cesta, která pomáhá zlepšovat služby a produkty pro klienty a máte byznysové vnímání, pak hledáme právě vás.
U nás je to o vás. SAMOZŘEJMĚ.
Čeká mě na nové pozici zajímavá pracovní náplň? SAMOZŘEJMĚ.
- Zodpovědnost za budování interní kultury zaměření na zákazníka. Identifikace příležitostí, bariér a následná implementace iniciativ vedoucích k jejímu rozvoji.
- Organizace, rozvoj a podpora komunity CX Ambasadorů.
- Implementace nástrojů pro zlepšování klientské zkušenosti a diferencování naší značky.
- Aktivní práce s výzkumy a klientskou zpětnou vazbou a na jejím základě iniciace a prioritizace aktivity vedoucí ke zlepšení zákaznické zkušenosti
- Zodpovědnost za míru doporučování našich klientů a vytváření předpokladů k tomuto plnění.
- Spolupráce se zástupci segmentů Retail, Corporate, FWR a klíčových touch pointů jako např. pobočková síť, call center, risk, IT, stížnosti a reklamace atd.
Bude mě pozice bavit? Určitě. Stačí, když si na vše odpovíte SAMOZŘEJMĚ.
- Rozumíte tomu, co je pro klienty důležité, jaké má potřeby a očekávání od bankovních produktů / služeb. Dokážete tyto potřeby jednoduše interpretovat.
- Přemýšlíte proklientsky a byznysově – povedete a budete facilitovat diskuse s kolegy z byznysu a je potřeba, abyste se orientovali v terminologii, KPIs apod.
- Máte skvělé komunikační a facilitační dovednosti a umíte v diskusi přirozeně nadchnout ostatní. Dokážete předávat know-how.
- Máte zkušenosti s tvorbou komunikace (interní nebo externí).
- Znáte CX oblast – bez praxe se neobejdete.
- Plynule zvládnete komunikovat s kolegy z Vídně v angličtině.
Získám v Rajfce super zkušenosti a zaměstnanecké výhody? SAMOZŘEJMĚ.
- Budete se podílet na iniciativě podporující proklientskou orientaci skupiny Raiffeisen.
- Vaše práce bude hodně samostatná, zodpovědná a s dostatkem prostoru pro vlastní inovace.
- Budete mít přístup ke klientským výzkumům.
- Okolo sebe najdete kolegy, se kterými je radost pracovat, a kteří vnímají reprezentaci klientských potřeb a přání dovnitř banky jako své poslání.
- Práce z části z domova a z části v příjemném a dostupném místě s krásným výhledem na Praze 4 – Pankrác.
- A benefity? Ano, ty také máme a ušité každému na míru – týden dovolené navíc, kafeterii, Multisportku, firemní školku, slevy u řady partnerských společností atd.
Kontakt
Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.
Přihlášení
* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.
Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!