Hledáme šikovného absolventa do týmu Client & Documentation Support. Máme na starosti aplikační podporu několika systémů jako jsou například CRM Siebel, DMS pro oběh a skenování smluvní dokumentace, aplikace pro zpracování výzev, exekucí a blokace klientů, schvalovací aplikace na úvěry, aplikace elektronického bankovnictví na podporu korporátních klientů a další.

Vaším úkolem bude naučit se pracovat s těmito aplikacemi tak, abyste dokázal/a samostatně podporovat interní nebo externí klienty naší banky.

Co budete na této pozici dělat?

  • Budete podporou pro ostatní kolegy u klíčových aplikací v našem útvaru - CRM Siebel (přenosy dat mezi aplikace, a parametrizace), xBusiness a Multicash elektronické bankovnictví pro korporátní klienty
  • Komunikovat s interními IT útvary banky a externími dodavateli konkrétních systémů
  • Kontrolovat interní přenosy dat v bankovních aplikacích a parametrizovat data a číselníky
  • Testovat aplikace, které budete mít na starosti a testovat všechny změnové požadavky a chyby nasazené při pravidelných releasech a odstávkách
  • Spolupracovat při odstraňování chyb v systémech banky
  • Seznamovat se s procesy banky a tuto znalost využívat pro svou práci
  • Budete se účastnit klíčových projektů banky, specifikovat zadání a prosazovat změnové požadavky
  • Řešit specifické požadavky klientů (dohledávání v datech)
  • Budete mít možnost zaučit se v dalších aplikacích, se kterými tým pracuje

Jaká je naše představa o kandidátovi?

  • Orientujete se v SQL, máte zájem o bankovní aplikace a rád/a byste se v nich naučil/a pracovat
  • Umíte se samostatně rozhodnout, jste analytický typ – dokážete rychle postihnout situaci a adekvátně zareagovat
  • Ve stresu dokážete zachovat chladnou hlavu, zvládáte práci v krizových situacích a pod tlakem
  • Nebojíte se zodpovědnosti, svěřené úkoly dotahujete do konce
  • Jste komunikativní, najdete společnou řeč s každým napříč organizační strukturou
  • Jste týmový/á, když máte svou práci hotovou, rád/a podáte ostatním v týmu pomocnou ruku

A co nabízíme my?

  • Rádi se s vámi podělíme o naše know-how. Zaučí vás tým odborníků na bankovní aplikace
  • Perspektivní tvůrčí práci v prestižní bance, která nabízí možnost kariérního růstu
  • Mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
  • Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci
  • Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (např. Cafeterie, příspěvek na penzijní a životní pojištění)

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

PŘIHLÁŠENÍ

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti Raiffeisenbank a.s..

Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Zpracování osobních údajů upravuje zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Souhlas je udělen společnosti Raiffeisenbank a.s. jakožto správci pro účely výběrového řízení na danou pracovní pozici a dále pro účely evidování mé osoby jakožto potenciálního zaměstnance u této společnosti. Souhlas uděluji na dobu 3 roky ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost LMC s.r.o., IČ: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00, prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

KONTAKT

Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s přihlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.

Jana Kombercová Raiffeisenbank a.s.
Hvězdova 1716/2b
140 00 Praha-Nusle
Česká republika

NENAŠLI JSTE VHODNOU POZICI?

Nemáte představu, na které pozice se přihlásit? Nevíte, co by pro vás bylo vhodné?
Každý první čtvrtek v měsíci si u nás můžete domluvit schůzku a rádi si s vámi o tom popovídáme.


Osobní údaje
Kontaktní údaje
Napište nám

Zjistěte, jací jsme a zda se vám bude u nás líbit.

  • 1
  • 2
  • 3

1.Jak je to u nás s kariérou?

Nemusíte, ale můžete. Máme i takové kolegy, kteří jsou u nás od začátku působení Raiffeisenbank v Čechách.
Poznat banku je dobré, ale pozici tak často měnit nemusíte.
Přesně tak. Naši lidé mají mnoho příležitostí rozvinout svou kariéru a mít stále zajímavou práci. Interní posuny jsou u nás častější než jinde. Každý, kdo chce, má na to a je na stávající pozici jeden rok, má šanci.

2.Jací jsou u nás šéfové?

Bez rozdílu však podpoří váš profesní růst, dají vám prostor a ukáží směr.
Řada z nich jistě ano, ale mluvíme spolu česky. V rámci celé skupiny se dorozumíváme anglicky, pokud je to třeba.
Šéfy máme. Ukazují nám směr a starají se o to, aby naše banka fungovala spolehlivě a precizně.

3.Jaká je u nás atmosféra?

Soutěživost vítáme, ale víme, že společně jsme silnější. Jedna z našich hodnot zní „Jsme v tom spolu“.
Přestože jsme velká společnost, lidskost se u nás nevytrácí. Vždy najdete někoho, kdo vám ochotně pomůže. Kolegové si pochvalují neformální vztahy.
Akcionář od nás očekává co nejlepší výsledky, ale nikdo nám nebrání se k sobě chovat hezky.

Výborně, přidejte se k nám!

VOLNÁ MÍSTA