Hledáme administrativní posilu do týmu People Development & Engagement. Pokud jste časově flexibilní a máte chuť rozvíjet svůj potenciál v oblasti HR, pak nám o sobě dejte vědět. Rádi vás přivítáme v bance, která se pyšní již třetím rokem titulem Klientsky nějpřívětivější banka roku.

Co budete na této pozici dělat?

  • Jako administrativní podpora týmu People Development & Engagement budete zajišťovat back-office agendu spojenou se vším, co se týká rozvoje a vzdělávání (někdy to obnáší i objednat kancelářské potřeby :o)
  • Vaším hlavním úkolem bude administrace školení ve firemním LMS (Learning Management System) – vypisování školení, zvaní účastníků, schvalování požadavků na školení, zajišťování ubytování, zadávání prezenčních listin, aj.)
  • Tvorba objednávek a zpracování faktur v interním systému
  • Správa dohadných položek
  • Komunikace s dodavateli (organizační pokyny, osobní kontakt, zasílání a evidence prezenčních listin)
  • Správa knihovny (evidence, správa a půjčování knih z firemní knihovny :o)
  • Reporting (kontrola správnosti údajů v systému a zpracování zpětné vazby)
  • Péče o školící místnosti

Jaká je naše představa o kandidátovi?

  • Vzhledem k průběžnosti agendy potřebujeme schopnost pracovat každý den
  • Jste přesný, pečlivý, poctivý a efektivní člověk
  • Máte kladný vztah k tabulkám a číslům
  • Jste technicky zdatný/á, resp. máte schopnost rychle se učit pracovat s novými aplikacemi
  • Jste pozitivní a máte týmového ducha

A co nabízíme my?

  • Práci ve velmi přátelském a otevřeném kolektivu v prostředí s krásným výhledem na Prahu :o)
  • Pokud nás přesvědčíte, tak nabízíme perspektivu rozšířit si výhledově agendu směrem k L&D odbornosti, případně i do jiných oblastí HR
  • Vhodné i pro flexibilní studenty nebo maminku po RD
  • Vstupenku do oblasti, která je pro řadu lidí „dream job“ :o)
  • V případě práce na HPP budete moci čerpat i naše benefity – stravenky, týden dovolené navíc, sick days, příspěvky na pojištění, výhodný úrok na hypotéku a cafeterii – systém, kde si sám/sama navolíte benefity, na které chcete čerpat finanční dotaci

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

PŘIHLÁŠENÍ

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti Raiffeisenbank a.s..

Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Zpracování osobních údajů upravuje zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Souhlas je udělen společnosti Raiffeisenbank a.s. jakožto správci pro účely výběrového řízení na danou pracovní pozici a dále pro účely evidování mé osoby jakožto potenciálního zaměstnance u této společnosti. Souhlas uděluji na dobu 3 roky ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost LMC s.r.o., IČ: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00, prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

KONTAKT

Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s přihlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.

Petra Englická Raiffeisenbank a.s.
 


+420 727 816 098

NENAŠLI JSTE VHODNOU POZICI?

Nemáte představu, na které pozice se přihlásit? Nevíte, co by pro vás bylo vhodné?
Každý první čtvrtek v měsíci si u nás můžete domluvit schůzku a rádi si s vámi o tom popovídáme.


Osobní údaje
Kontaktní údaje
Napište nám

Zjistěte, jací jsme a zda se vám bude u nás líbit.

  • 1
  • 2
  • 3

1.Jak je to u nás s kariérou?

Nemusíte, ale můžete. Máme i takové kolegy, kteří jsou u nás od začátku působení Raiffeisenbank v Čechách.
Poznat banku je dobré, ale pozici tak často měnit nemusíte.
Přesně tak. Naši lidé mají mnoho příležitostí rozvinout svou kariéru a mít stále zajímavou práci. Interní posuny jsou u nás častější než jinde. Každý, kdo chce, má na to a je na stávající pozici jeden rok, má šanci.

2.Jací jsou u nás šéfové?

Bez rozdílu však podpoří váš profesní růst, dají vám prostor a ukáží směr.
Řada z nich jistě ano, ale mluvíme spolu česky. V rámci celé skupiny se dorozumíváme anglicky, pokud je to třeba.
Šéfy máme. Ukazují nám směr a starají se o to, aby naše banka fungovala spolehlivě a precizně.

3.Jaká je u nás atmosféra?

Soutěživost vítáme, ale víme, že společně jsme silnější. Jedna z našich hodnot zní „Jsme v tom spolu“.
Přestože jsme velká společnost, lidskost se u nás nevytrácí. Vždy najdete někoho, kdo vám ochotně pomůže. Kolegové si pochvalují neformální vztahy.
Akcionář od nás očekává co nejlepší výsledky, ale nikdo nám nebrání se k sobě chovat hezky.

Výborně, přidejte se k nám!

VOLNÁ MÍSTA