PROCESNÍ MANAŽER - Olomouc

LOKALITA tř. Kosmonautů 1294/29, 779 00  Olomouc-Hodolany, Česká republika
ÚVAZEK Práce na plný úvazek
VZDĚLÁNÍ Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
JAZYK Angličtina (středně pokročilá)

Tým procesního managementu hledá do svých řad novou posilu, která bude primárně odpovědná za nastavování pravidel a exekuci procesního řízení s cílem snižovat dlouhodobě komplexitu procesů v bance.

Co bude vaším úkolem?

  • Být specialistou pro oblast exekucí, výzev k součinnosti a hotovostního platebního styku.
  • Podílet se na vyhodnocování a implementaci procesního řízení v RBCZ.
  • Vyhodnocovat dopady změn v procesech na různé role a oblasti v bance.
  • Komunikovat s ČNB, Českou Bankovní Asociací a dodavateli.
  • Orientovat se v legislativních změnách, které budete zapracovávat do procesu.
  • Zapojovat se do projektových aktivit a změn aplikací v RBCZ.

Pozice vás bude bavit, pokud:

  • Jste absolvent, rád se učíte od zkušenějších kolegů a jste samostatný ve vyhledávání informací.
  • Disponujete výbornými komunikačními a prezentačními dovednostmi, umíte asertivně vyjednávat a přesvědčit ostatní svými argumenty.
  • Jste týmovým hráčem, umíte motivovat sebe i ostatní.
  • Záleží vám na tom, abyste za sebou viděli výsledek vaší práce.
  • Máte analytické myšlení a k řešení komplikovaných situací dokážete přistupovat i jinak, než v zajetých kolejích.
  • Při plnění pracovních úkolů preferujete samostatnost, nečekáte jen na příkazy od nadřízeného. Jde vám o to, abyste znal/a vaše kompetence a pracovní úkoly si vyhledáváte sám/a.
  • Ovládáte anglický jazyk slovem i písmem pro čtení nebo vytváření prezentací a přehled v legislativě EU.
  • Máte pokročilou znalost MS Office, kdy využívat budete hlavně MS Powerpoint pro vytváření prezentací, MS Word a MS Excel. V Excelu zejména kontingenční tabulky, grafy a využívání základních funkcí včetně třídění a práce s daty.

Náskok oproti ostatním budete mít, pokud:

  • Znáte bankovní/finanční prostředí a máte zkušenosti s procesním a projektovým řízením.

A co získáte u nás?

  • Zajímavou práci, při které budete mít možnost poznat a pochopit fungování banky.
  • Přátelský tým. Ačkoliv jsme korporace, atmosférou a přátelskými vztahy se podobáme rodinné firmě. Právě mezilidské vztahy, důvěra a osobnost nadřízeného jsou hodnoty, které si naši zaměstnanci pochvalují.
  • Možnost pracovat pravidelně z domu (home office).
  • Benefity na míru formou kafeterie, bude jen na vás jak využijete částku, kterou vám na rok přidělíme. Možnosti jsou opravdu veliké. Stravenky a MultiSport karta jsou samozřejmostí.
  • 5 týdnů dovolené, až 4 sick days.
  • Zvýhodněné bankovní produkty, úrok na hypotéce a další.

Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte se přihlásit.
Těšíme se na setkání s vámi.
Více se o nás můžete dozvědět i na našem profilu na www.atmoskop.cz a nebo na Insta @zivotvraiffce

Kontakt

Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.

Nikol Sedláčková
Raiffeisenbank a.s.
+420 773 696 238 zivotvraiffce

Přihlášení

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti Raiffeisenbank a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Raiffeisenbank a.s., IČO: 49240901, Hvězdova 1716/2b, Praha, Nusle, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!