TELEFONNÍ BANKÉŘ - příchozí linka - Teplice

LOKALITA Masarykova třída 1846, 415 01  Teplice-Trnovany, Česká republika
ÚVAZEK Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
VZDĚLÁNÍ Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
JAZYK Čeština (výborná)

Chápeme, že peníze našich klientů nejsou zadarmo. Proto se o ně a jejich finance staráme s respektem.

Staňte se hlasem klientsky nejpřívětivější banky. U nás je to o vás.

Co u nás získáte?

  • Máte možnost výrazně ovlivnit výši svého výdělku - pevný měsíční fix je jistota (chápeme, že někdy prostě není den) a zbytek je na vás a vaší aktivitě. Po zaučení si většina kolegů vydělává kolem 28.000 Kč měsíčně a ti nejlepší si odnášejí více než 34.000 Kč. Během zácviku vám navíc garantujeme část variabilní složky mzdy - jako podporu, je nám jasné, že bankéřem se nestanete přes noc.
  • Zdarma vás zaškolíme a uhradíme vám certifikáty nezbytné k prodeji bankovních produktů ve všech finančních institucích.
  • Náš propracovaný benefitní systém z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat, nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou klasika, nezapomněli jsme. Při nástupu získáte 14.000 Kč a hned po prvním roce vám příspěvek automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší rozpočet máte.
  • Odpočíváme 25 dní roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno.
  • Spolupráce je formou zaměstnaneckého poměru a vždy 8. v měsíci máte své peníze na účtu.
  • Mrkněte na #zivotvraiffce nebo na náš profil na https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum – překvapíme vás domácí atmosférou a neformálními vztahy.
  • A umožníme vám vyrůst, protože upřednostňujeme posuny našich lidí. Zeptejte se svého supervizora.

Co bude vaším úkolem?

  • Nejprve se naučíte pracovat v našich systémech, seznámíte se s našimi produkty, osvojíte si komunikační dovednosti a budete poslouchat hovory zkušenějších kolegů, abyste věděl/a, jak na to. Velmi nám záleží na tom, abyste se u nás cítil/a dobře.
  • Jakmile se zorientujete, začnete klienty samostatně obsluhovat - budete řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví. Vaším úkolem bude porozumět potřebám klienta a hledat nová vhodná řešení – servis u nás nekončí zodpovězením dotazu, o své klienty se staráme a proaktivně jim poskytujeme komplexní péči. Při sjednání nového produktu dokončíte prodej po telefonu, případně domluvíte schůzku s pobočkovým bankéřem.

Zajímá vás cokoliv dalšího, co jste v inzerátu nenašli? Nebojte se a zavolejte mi na +420 603 808 507.

Pozice vás bude bavit, pokud:

  • Máte chuť na sobě pracovat. Důležitý je přístup, vše ostatní vás rádi naučíme.
  • Umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí.
  • Vyhovuje vám práce na denní směny vč. víkendů. Klienti volají od 07:00 do 22:00 a na směnách se spravedlivě střídáme.

Podmínkou je dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, bez kterého není možné absolvovat povinné zákonné certifikace.

Pokud vás pozice zaujala, napište nám. Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme.

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Kontakt

Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.

Jana Ullrychová
Jana Ullrychová
Raiffeisenbank a.s.
+420 603 808 507 jana.ullrychova@rb.cz zivotvraiffce LinkedIn

Přihlášení

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti Raiffeisenbank a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Raiffeisenbank a.s., IČO: 49240901, Hvězdova 1716/2b, Praha, Nusle, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!