Hledáme novou posilu do týmu Corporate Deposits & Sales Management Platforms. Náš tým je součástí korporátní části banky a má na starosti rozvoj a údržbu produktů a procesů pro klienty segmentu Corporate.
U nás je to o vás.
Co bude vaším úkolem?
- Zastřešovat rozvoj a správu svěřených produktů a procesů.
- Podílet se na tvorbě strategie a rozvoji svěřené oblasti - od analýzy k implementaci.
- Řídit svěřené procesy (definice KPI, měření, koordinace procesních schůzek) a spolu se zástupci obchodu řídit jejich výkonnost a kvalitu.
- Budete partnerem pro zástupce obchodu a odborné útvary v bance.
- Identifikovat a zavádět zlepšení a změny na základě klientských, regulatorních a bankovních požadavků. Účastnit se projektů a iniciativ v oblasti firemního bankovnictví.
- Připravovat analýzy, návrhy a doporučení (ohledně cenotvorby, ziskovosti, zlepšení procesů).
- Podílet se na školení a metodické podpoře obchodní sítě.
- Zpracovávat ad hoc analýzy a úkoly (typicky jednorázové aktivity dle průběžných požadavků top managementu, akcionáře, regulátora atd.).
- Zodpovídat za předpisovou základnu (normy a metodiky), být garantem IT systémů k danému procesu.
Pozice vás bude bavit, pokud:
- Máte zkušenost s Produktovým/Procesním řízením z bankovního prostředí.
- Baví vás práce s čísly a máte výborné analytické a koncepční myšlení.
- Dokážete challengovat status quo a vyhodnotit/implementovat změny pragmatickým pohledem.
- K práci přistupujete proaktivně, s vysokou dávkou energie a iniciativy.
- Máte velmi dobré komunikační dovednosti a nedělá vám problém prezentovat před větší skupinou lidí.
- Jste komunikativní, proaktivní a máte chuť učit se novým věcem.
- Ovládáte MS Excel, Word, PowerPoint a práce s daty je pro vás hračkou.
- Angličtinu ovládáte na komunikativní úrovni.
A co získáte u nás?
- Zajímavou a náročnou práci v týmu, který táhne za jeden provaz.
- Kreativní, zodpovědnou a různorodou pracovní náplň, při níž se nebudete nudit.
- Spolupráci s nadšenými odborníky, kteří své práci skutečně rozumí a rádi se o své znalosti podělí.
- Možnost zapojit se do řešení náročných úkolů hned od počátku a seberealizovat se při vývoji nových produktů a služeb.
- Benefity na míru – stravenky, týden dovolené navíc, sick days, příspěvky na pojištění, výhodný úrok na hypotéku, a nebo třeba cafeterii – systém, kde si sám/sama navolíte benefity, na které chcete čerpat finanční dotaci.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám vaše CV, můžete jej poslat i na email michaela.frayerova@rb.cz
Těšíme se na setkání s vámi.
Více se o nás můžete dozvědět i na našem profilu na www.atmoskop.cz
Kontakt
Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.
Přihlášení
* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.
Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!