Do týmu, který se zabývá správou nemovitostního portfolia, aktuálně hledáme novou posilu na pozici Specialista/ka pro oblast Real Estate administrativy/Real Estate Administration Specialist. Vaším úkolem bude řízení projektu ve vztahu klienta a společnosti s ohledem na řádné plnění vzájemných závazků a pohledávek, které vyplývají z leasingové smlouvy nebo dohody o financování.
U nás je to o vás.
Co budete na této pozici dělat?
- Správa projektu dle příslušných smluv (leasingové, rámcové dohody, dohody o financování a dalších souvisejících smluv) v souladu se schválením v rámci skupiny Raiffeisen.
- Kontrola smluv před podpisem, čerpání, vyřizování požadavků klienta.
- Správa pohledávek a plnění závazků klienta, upomínání, penalizace v případě neplnění závazků.
- Schvalování faktur a zadávání plateb, zpracování splátkového kalendáře, výpočet splátek a kontrola úhrady splátek.
- Úzká spolupráce s účetním oddělením, právníky a obchodem.
Jaká je naše představa o kandidátovi?
- SŠ vzdělání.
- Praxe v oboru výhodou.
- Selský rozum a logické uvažování.
- Chuť do práce.
A co nabízíme my?
- Perspektivní a zodpovědnou práci v prostředí společnosti, která patří do stabilní mezinárodní finanční skupiny.
- Zdravé mezilidské vztahy a práci v přátelském týmu, který se navzájem podporuje a kdykoliv si podává pomocnou ruku.
- Příjemné pracovní prostředí na Praze 4, přímo u metra C Pankrác.
- Benefity na míru – stravenky, týden dovolené navíc, sick days, příspěvky na pojištění, cafeterii – systém, kde si sám/sama navolíte benefity, na které chcete čerpat finanční dotaci.
- Možnost práce z domova.
Kontakt
Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.
Přihlášení
* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.
Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!