Do týmu Controllingu v rámci divize Financí hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Datový analytik nákladového controllingu. Zajímá Vás práce na Controllingu v systémově významné bance se zaměřením na nákladový controlling a jste připravený stát se klíčovým členem pro datovou oblast týmu Finančních analýz a plánování? Tak to hledáme právě Vás! Nabízíme unikátní příležitost poznat komplexně prostředí banky a v dalších letech se případně posouvat na další pozice.
U nás je to o vás? SAMOZŘEJMĚ!
Co budete na této pozici dělat?
- Zodpovídat za pravidelné měsíční nápočty dat pro nákladový controlling banky.
- Pracovat v datovém skladu a mít hlavní zodpovědnost za vývoj a údržbu datového martu pro nákladový controlling.
- Vyvíjet metodiku a nápočet pro výpočty Standard Unit Cost pro bankovní produkty.
- Vyvíjet prezentační vrstvu (PowerBI) nad daty nákladového datamartu.
- Spolupracovat na finančním plánu banky v nákladové oblasti.
- Analyzovat meziměsíční pohyby v nákladové oblasti a komentovat je pro management banky.
- Působit jako seniorní člen týmu v datové oblasti a podporovat v ní kolegy z týmu Finančních analýz a plánování - přesah do plánování a reportingu výnosové oblasti banky.
- Zodpovídat za vývoj a správu aplikace pro plánování (IBM Planning) a být hlavní zodpovědná osoba pro komunikaci s dodavatelem.
- Vytvářet ad-hoc analýzy a reporty pro top management banky.
Jaká je naše představa o kandidátovi?
- Máte VŠ vzdělání nebo studujete VŠ ekonomického směru.
- Máte prokazatelnou praxi z controllingu nebo na jiné relevantní pozici.
- Ovládáte MS Excel a SQL na pokročilejší úrovni, znalost PL/SQL, Python nebo PowerBI výhodou.
- Jste komunikativní a upřímný člověk, který umí pracovat samostatně, ale také táhnout s týmem za jeden provaz – jsme zvyklí si navzájem pomáhat a spolupracovat.
- Pracujete precizně, baví vás práce s čísly a umíte převzít za svěřenou práci zodpovědnost.
- Máte chuť učit se nový věcem a nevadí vám pracovat v různých systémech, které vás samozřejmě naučíme.
A co nabízíme my?
- Možnost sladění osobního a pracovního života – flexibilní pracovní doba, standardem v bance je možnost práce na Home Office dva-tři dny v týdnu.
- Kolegy, kteří jsou experty ve svém oboru, a kteří s vámi budou sdílet své zkušenosti.
- Mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují.
- Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde.
- Benefity na míru – kafeterie, týden dovolené navíc, 3 placené flexidays, multisport karta, firemní školka, zvýhodněné bankovní produkty nebo využití slev u řady partnerských společností.
Kontakt
Máte otázky týkající se nabízené pozice nebo si nevíte rady s příhlášením?
Nebojte se obrátit na našeho specialistu náboru. Rádi vám se vším pomůžeme.
Přihlášení
* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.
Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!